Reklama
Rozwiń
Reklama

Konieczny: PiS nie chce drażnić elektoratu, który jest sceptyczny wobec epidemii

Liczba (zachorowań) wzrosła powyżej dziesięciu tysięcy, a jedyne co mamy, to mgliste zapowiedzi ustawy, która pozwoli kontrolować pracodawcom, kto jest zaszczepiony - mówił Wojciech Konieczny, senator Nowej Lewicy, w rozmowie z Michałem Kolanko.

Publikacja: 04.11.2021 12:05

Wojciech Konieczny, senator Lewicy

Wojciech Konieczny, senator Lewicy

Foto: TV.RP.PL

Konieczny wskazywał na korelację między nastrojami społecznymi w stosunku do pandemii COVID-19, a wprowadzaniem przez rząd nowych obostrzeń sanitarnych.

- Minister (Adam) Niedzielski zapowiadał parę tygodni temu, że jeżeli liczba zakażeń wzrośnie powyżej tysiąca dziennie, to trzeba będzie pomyśleć o nowych obostrzeniach. Liczba (zachorowań) wzrosła powyżej dziesięciu tysięcy, a jedyne co mamy to mgliste zapowiedzi ustawy, która pozwoli kontrolować pracodawcom kto jest zaszczepiony, a kto nie jest. To są listki figowe, a nie prawdziwe działania, których moglibyśmy się spodziewać od polskiego rządu. Uważam, że podejście polityczne jest takie, że musi on dbać również o to, by ich notowania utrzymywały się na rozsądnym poziomie, w związku z czym nie drażni elektoratu, który jest sceptyczny wobec epidemii i szczepionek - analizował polityk.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Polityka
Sondaż: Polacy nie są zadowoleni ze współpracy Karola Nawrockiego z Donaldem Tuskiem
Polityka
Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz: Żadna koalicja nie jest dana raz na zawsze
Polityka
Wykluczony z Polski 2050 poseł dołączył do klubu Polski 2050
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Zbigniew Ziobro: To nie ja kupowałem Pegasusa, wtedy nie wiedziałem nawet, jak się nazywa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama