Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.11.2014 01:36 Publikacja: 17.11.2014 01:00
Foto: Fotorzepa/Robert Wójcik
W Polsce nie można reklamować alkoholu z wyjątkiem piwa, a i to pod pewnymi warunkami (spoty mogą być emitowane po godz. 20). Pomysł, by na takich samych zasadach dopuścić promowanie cydru, pojawił się w sierpniu. – Nadajemy tym rozwiązaniom priorytet na wczoraj – mówił szef PSL wicepremier Janusz Piechociński, zapowiadając skierowanie do Sejmu projektu w tej sprawie.
Kariera tego mało popularnego dotąd w Polsce alkoholu nabrała tempa po nałożeniu rosyjskiego embarga na nasze jabłka. W ramach akcji „Jedz jabłka na złość Putinowi" internauci wrzucali do serwisów społecznościach zdjęcia z konsumpcji nie tylko owoców, ale również cydru.
- Naszym problemem przez ostatnich kilkanaście miesięcy było to, że o ważnych projektach mówiliśmy za mało - oce...
Policjanci bezpodstawnie weszli do klasztoru dominikanów w Lublinie, robiąc tam rewizję w poszukiwaniu byłego wi...
Premier Donald Tusk, pytany o to, czy jego zdaniem konieczne jest przeliczenie wszystkich głosów oddanych w wybo...
- W sensie politycznym konflikt Izraela z Iranem może stanowić zagrożenie dla Polski - mówił w rozmowie z Jackie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Anomalie w wynikach wyborów prezydenckich i protesty wyborcze były tematem rozmowy Jacka Nizinkiewicza z członki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas