Reklama

Czy tak ratować sadowników? Cydr dzieli rząd

Ministrowie nie mogą się porozumieć co do zgody na reklamę napoju ze sfermentowanych jabłek.

Aktualizacja: 17.11.2014 01:36 Publikacja: 17.11.2014 01:00

Czy tak ratować sadowników? Cydr dzieli rząd

Foto: Fotorzepa/Robert Wójcik

W Polsce nie można reklamować alkoholu z wyjątkiem piwa, a i to pod pewnymi warunkami (spoty mogą być emitowane po godz. 20). Pomysł, by na takich samych zasadach dopuścić promowanie cydru, pojawił się w sierpniu. – Nadajemy tym rozwiązaniom priorytet na wczoraj – mówił szef PSL wicepremier Janusz Piechociński, zapowiadając skierowanie do Sejmu projektu w tej sprawie.

Kariera tego mało popularnego dotąd w Polsce alkoholu nabrała tempa po nałożeniu rosyjskiego embarga na nasze jabłka. W ramach akcji „Jedz jabłka na złość Putinowi" internauci wrzucali do serwisów społecznościach zdjęcia z konsumpcji nie tylko owoców, ale również cydru.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Sondaż: Czy Radosław Sikorski byłby lepszym premierem niż Donald Tusk?
Polityka
Poseł KO Marcin Józefaciuk zawieszony w prawach członka klubu
Polityka
Zakaz sprzedaży polskiej ziemi. Karol Nawrocki podpisał projekt ustawy
Polityka
Donald Trump zaprosił Karola Nawrockiego do Białego Domu. Znamy datę spotkania
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama