Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.09.2017 09:51 Publikacja: 16.09.2017 09:06
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
Kampania billboardowa - na którą PFN ma wydać ok. 19 milionów złotych (środki te przekazywane są fundacji przez spółki Skarbu Państwa) - ma przekonywać, że postulowana przez PiS reforma sądownictwa jest niezbędna. Wątpliwości budzi jednak wykorzystanie do jej przeprowadzenia Fundacji, której celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku Polski za granicą.
Politycy PiS niejednoznacznie wypowiadają się też na temat tego kto jest odpowiedzialny za samą koncepcję kampanii. Wicepremier Piotr Gliński i wiceminister sprawiedliwości Michał Wójcik mówili, że nie jest to kampania rządu ani PiS, podczas gdy szef klubu PiS Ryszard Terlecki przyznawał, że kampania jest efektem tego, że rząd musiał podjąć tego rodzaju działania w związku z reformą sądownictwa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W najnowszym odcinku podcastu „Polityczne Michałki” Michał Kolanko i Michał Szułdrzyński rozmawiają o gorących p...
Któremu z polityków ufa dziś najwięcej Polek i Polaków? W najnowszym rankingu zaufania CBOS pierwsze miejsce zaj...
W programie „Rzecz o polityce” Michał Kolanko rozmawiał z dr. Karolem Wałachowskim z Uniwersytetu Ekonomicznego...
Rozumiem koncepcję zakładającą, że wszyscy liderzy koalicyjni znajdują się w rządzie. Dziś są w nim premier Dona...
Ponad 57 proc. Polaków deklaruje brak zaufania do premiera Donalda Tuska – wynika z najnowszego sondażu IBRiS.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas