Reklama

Warszawski luksus od Bogusz Center do Hermesa

Powoli stajemy się społeczeństwem, w którym podstawowe potrzeby są zaspokojone. Dlatego na Boże Narodzenie coraz rzadziej będziemy dawać prezenty praktyczne, a coraz częściej wyszukane, dla czystej przyjemności. W Warszawie jedne po drugich otwierają się luksusowe marki.

Publikacja: 13.12.2019 10:00

W 2011 r. otwarto stołeczną świątynię luksusu – dom handlowy Vitkac, swą bryłą przypominający sarkof

W 2011 r. otwarto stołeczną świątynię luksusu – dom handlowy Vitkac, swą bryłą przypominający sarkofag

Foto: EAST NEWS

Niedługo po roku 2000 krążyła anegdota po Warszawie: przyjeżdżają menedżerowie Chanel, żeby szukać lokalizacji dla firmowego salonu. Centrum handlowe nie wchodzi w rachubę, musi być elegancka ulica, z równie eleganckim sąsiedztwem, chętnie w starej części miasta. Jedyne, co znajdują, to miejsce w Alejach Ujazdowskich, gdzie mieści się antykwariat Logos. Trochę zapyziałe miejsce, za to stylowe, z intelektualną tradycją, w dobrej kamienicy, jedna z najlepszych lokalizacji w stolicy. Ale Logos odmawia i Chanel odjeżdża z kwitkiem.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Plus Minus
„Samotność Janosika. Biografia Marka Perepeczki”: Mężczyzna na dwa tapczany
Plus Minus
„Cronos: Nowy Świt”: Horror w Hucie im. Lenina
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
„Peacemaker”: Żarty się skończyły
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama