Reklama

Sztabowcy. Kto stoi za kandydatami na prezydenta?

Nazwiska szefów niektórych sztabów wyborczych były niespodzianką nawet dla wnikliwych obserwatorów sceny politycznej. Cóż, najwyraźniej kandydaci na prezydenta postanowili wykorzystać efekt zaskoczenia od razu na starcie kampanii. Jeden już się na tym poślizgnął.

Aktualizacja: 29.02.2020 21:22 Publikacja: 28.02.2020 00:01

Jolanta Turczynowicz-Kieryłło na razie na pierwszym planie w kampanii Andrzeja Dudy. Chyba nie tak m

Jolanta Turczynowicz-Kieryłło na razie na pierwszym planie w kampanii Andrzeja Dudy. Chyba nie tak miało być (prezydent i szefowa jego sztabu w dudabusie, Warszawa, 20 lutego 2020 r.)

Foto: reporter

Wybory prezydenckie są najbardziej ze wszystkich spersonalizowane. 10 maja Polacy będą wybierać pomiędzy konkretnymi ludźmi – Andrzejem Dudą, Małgorzatą Kidawą-Błońską, Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem, Robertem Biedroniem, Szymonem Hołownią i Krzysztofem Bosakiem – z ich poglądami, życiorysami itd. To też wybory, w których jak w żadnych innych liczy się zaplecze kandydata, pomysły sztabów. Ich szefowie tradycyjnie w Polsce są na pierwszej linii frontu. A teraz dodatkowo, jako że nasza polityka się sprofesjonalizowała, stoją na czele wielkich machin wyborczych mających do wydania nawet dziesiątki milionów złotych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Prezydent Karol Nawrocki przekłuwa balonik narodowej dumy
Plus Minus
„Wyrok”: Wojna zbawienna, wojna błogosławiona
Plus Minus
„Arnhem. Dług hańby”: Żelazne spadochrony
Plus Minus
„Najdalsza Polska. Szczecin 1945-1950”: Miasto jako pole gry
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Plus Minus
„Dragon Ball Z: Kakarot: Daima”: Niby nie rewolucja, ale wciąga
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama