Reklama

Realistyczne walki drużynowe

Rebooty i remaki trafiły do świata gier komputerowych. Inaczej niż w kinie – często są lepsze od oryginałów!

Publikacja: 18.11.2022 17:00

Realistyczne walki drużynowe

Łatwo pogubić się w tej numeracji. „Call of Duty: Modern Warfare 2” ukazało się jesienią 2009 r. i było szóstą częścią serii „Call of Duty”, a zarazem kontynuacją starszego o dwa lata „Call of Duty: Modern Warfare”. I właśnie tamten program doczekał się w 2019 r. rebootu, którego „Call of Duty: Modern Warfare II” jest sequelem. Nie jest jednak żadnym remakiem, gdyż opowiada zupełnie nową historię z tymi samymi bohaterami. Ta udana gra wojskowa poświęcona współczesnemu uzbrojeniu oferuje widok z oczu bohatera. Wymyślona przez autorów fikcyjna kampania pozwala wcielić się w członków oddziałów specjalnych i wziąć udział w polowaniu na irańskiego majora i terrorystę, niejakiego Hassana Zyaniego. Wiąże się to z koniecznością wykonania szeregu różnorodnych misji w prawdziwych i fikcyjnych lokalizacjach, m.in. w Amsterdamie, Chicago i na granicy meksykańsko-amerykańskiej. Rozpisana na kilka godzin kampania pozwala nie tylko korzystać z autentycznych broni, ale też gadżetów improwizowanych. Wystarczy nalać do butelki denaturatu i przywiązać szmatkę, by zyskać koktajl Mołotowa!

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Krzysztof Pomian. Samolot może być piękny jak obraz
Plus Minus
„Panda Spin”: Pokręcone karty
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama