Reklama
Rozwiń
Reklama

„Project CARS 2”. Zanim nauczysz się hamować

Niektórym graczom nie wystarczy, że wsiądą za kierownicę wirtualnego samochodu sportowego. Chcą poczuć się jak zawodowy kierowca; wejść w zakręt z olbrzymią prędkością i poczuć, jak siła odśrodkowa spycha wóz na boki. A przy okazji nauczyć się trudnej sztuki hamowania, zmiany biegów, operowania kierownicą...

Publikacja: 03.11.2017 16:00

„Project CARS 2", Slightly Mad Studios, PC, PS4, Xbox One

„Project CARS 2", Slightly Mad Studios, PC, PS4, Xbox One

Foto: Rzeczpospolita

Zaraz, zaraz, trudnej sztuki? Ano właśnie – Project CARS 2 to jedna z najbardziej wymagających gier tego typu na rynku. Jej twórcy postawili na realistyczne odtworzenie jazdy samochodem, wiernie symulując wszystkie problemy, z jakimi zmagają się zawodowi kierowcy. Osoba niedoświadczona, która zrezygnuje z dostępnych w programie „ułatwień", zapewne wyląduje na poboczu już na drugim zakręcie. Dopiero po wielu próbach nauczy się hamować w odpowiednim momencie czy płynnie pokonywać zakręty.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama