Reklama

Trudna sztuka innowacji w biznesie

Jak określić potrzeby przedsiębiorstwa w zakresie nowych rozwiązań i jak efektywnie je wdrażać, rozmawiali eksperci w redakcji „Rz" podczas debaty „Skuteczne innowacje. Jak, wprowadzając innowacje w firmie, osiągnąć założone cele?".

Publikacja: 26.11.2019 22:00

Uczestnicy debaty analizowali różne strategie sięgania przez firmy po innowacje. Wskazywali przy tym

Uczestnicy debaty analizowali różne strategie sięgania przez firmy po innowacje. Wskazywali przy tym, że powinien to być raczej przemyślany ciągły proces, niż pojedyncze działania

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Firmy wybierają różne drogi wprowadzania innowacji. Część zakłada, że innowacyjność jest wpisana w DNA i nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami. Część ma specjalny dział. Inne do zmian mobilizuje dopiero konkurencja.

Otwartość na porażki

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Orzeł Innowacji
Odpowiadamy na potrzeby rynku
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Orzeł Innowacji
Ludzie pilnie poszukiwani, czyli duży problem start-upów
Orzeł Innowacji
Innowacje decydują o sile rozwoju gospodarki
Orzeł Innowacji
Marcin Piasecki: Jakie korzyści daje laur w „Orle Innowacji”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Orzeł Innowacji
Jednorożców za mało, ale smoki rosną w siłę
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama