Aktualizacja: 06.12.2020 13:34 Publikacja: 06.12.2020 00:01
Foto: materiały prasowe
Kwestia oferowania w grach wideo tzw. loot boksów („skrzynki z łupami" przybierają różną formę, w zależności od gry) zaczyna przyciągać coraz większą uwagę nie tylko zainteresowanych graczy, ale i organów administracji publicznej oraz prawodawców. Zasadniczo loot box zawiera jedną lub więcej losowych nagród, które mogą np. zmienić wygląd awatara czy nałożyć „skórkę" na broń lub poprawić wydajność w grze. Dlatego posiadanie rzadkich nagród jest wysoce pożądane przez graczy. Niemniej, tak jak w grach hazardowych, nabywca nie wie, czy loot box go zainteresuje, tj. czy jest wart swojej ceny. Wie tylko, że kupuje przedmiot określonej kategorii.
Dobra wiadomość: rządzący chcą wreszcie skończyć z wykluczeniem komunikacyjnym. Zła – robią to o dobre 20 lat za...
W przypadku przyjęcia projektu noweli ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa w proponowanym kształcie Po...
O integracji, asymilacji i (oby) niedoszłej nowelizacji ustawy o obywatelstwie pisze Jan Bazyli Klakla z Centrum...
W przeważającej większości rozstrzygnięć sądy uznają, że klauzule odnoszące się do zmiennego oprocentowania nie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Inicjatywa SprawdzaMY pokazała rządowi, jak powinno się pracować. Obok polityki, w oparciu o ekspercką wiedzę i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas