Reklama

Mateusz Brzeziński: Skrzynki z łupami w grach wideo

Nie można sprzedawać wirtualnych przedmiotów za prawdziwe pieniądze.

Aktualizacja: 06.12.2020 13:34 Publikacja: 06.12.2020 00:01

Mateusz Brzeziński: Skrzynki z łupami w grach wideo

Foto: materiały prasowe

Kwestia oferowania w grach wideo tzw. loot boksów („skrzynki z łupami" przybierają różną formę, w zależności od gry) zaczyna przyciągać coraz większą uwagę nie tylko zainteresowanych graczy, ale i organów administracji publicznej oraz prawodawców. Zasadniczo loot box zawiera jedną lub więcej losowych nagród, które mogą np. zmienić wygląd awatara czy nałożyć „skórkę" na broń lub poprawić wydajność w grze. Dlatego posiadanie rzadkich nagród jest wysoce pożądane przez graczy. Niemniej, tak jak w grach hazardowych, nabywca nie wie, czy loot box go zainteresuje, tj. czy jest wart swojej ceny. Wie tylko, że kupuje przedmiot określonej kategorii.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Wechman: Teoria salda. O sposobach rozliczenia nieważnej umowy kredytu
Opinie Prawne
Roman Namysłowski: Komu przeszkadza doradzanie samorządom?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Emerytura, nietykalne dobro narodowe
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Chleba nie będzie, będą igrzyska
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: „Szturm na KRS”, czyli wielka awantura o nic
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama