Aktualizacja: 28.03.2020 14:48 Publikacja: 28.03.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Nikogo nie dziwi, że sklepy internetowe pobierają od kupujących dane osobowe potrzebne do poszczególnych transakcji. Być może łudzimy się, że w internecie jesteśmy anonimowi, jednak nastał czas, gdy nawet po wyłączeniu komputera i wyjściu z biura pozostajemy pod swego rodzaju elektronicznym nadzorem, który prowadzą nasze osobiste telefony komórkowe.
Wraz z rozwojem nowych technologii przestrzeń do zachowania anonimowości kurczy się. Tworzone rozwiązania pozwalają na obserwację naszych działań nie tylko w internecie, ale także w realu. I nie chodzi o znany i akceptowany monitoring uliczny czy dane lokalizacyjne przekazywane przez telefony komórkowe do różnych dostawców usług (np. Google). Chodzi o nowe rozwiązania technologiczne wspierające tradycyjne kanały sprzedaży, czyli narzędzia służące zwiększeniu zysków w sklepach.
Przyjęta przez resort sprawiedliwości konstrukcja sankcji ustawowego pozbawienia skutków nominacji sędziowskich...
Pomysł lewicy na wprowadzenie czterodniowego czasu pracy to przykład populizmu, nieliczącego się z realiami zaró...
Estonia wyprzedza nas o jakieś pięć lat. I nie chodzi tym razem o usługi cyfrowe, bo w tym zakresie wyprzedza na...
Czasem dom, po wielu przeróbkach i doraźnych naprawach, jest w takim stanie, że lepiej zrezygnować z generalnego...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Wynik wyborów prezydenckich zdecyduje, czy ujawnione właśnie rządowe plany dotyczące tej kwestii się powiodą. W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas