Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.09.2020 13:09 Publikacja: 07.09.2020 13:09
TSUE w dniu 2 kwietnia 2020 r. (C-567/18) wydał wyrok, w którym stwierdził, że Amazon nie ponosi odpowiedzialności za nieświadome naruszenie znaku towarowego. Sprawa dotyczyła niemieckiej spółki Coty, właściciela unijnego znaku towarowego na perfum Davidoff. Otóż Amazon w ramach swoich usług na platformie internetowej pozwala zewnętrznym sprzedawcom ogłaszać oferty dotyczące sprzedaży różnych towarów. W razie zakupu takiego towaru, umowa zawierana jest bezpośrednio pomiędzy tym zewnętrznym sprzedawcą, a klientem strony Amazon. Amazon jest odpowiedzialny wtedy tylko za magazynowanie takich towarów oraz za ich wysyłkę.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Na krótko przed zaprzysiężeniem Karola Nawrockiego trzeba postawić sobie pytanie, czy system polskiego prawa jes...
Dziękując Adamowi Bodnarowi za pracę na stanowisku ministra Donald Tusk wspomniał o jego, w domyśle przesadnej,...
W dobie AI, pracy zdalnej i life-long learning wymóg odpłatności za staż prowokuje wiele pytań. Zwykły, ustawowy...
Ostatnie poczynania Ministerstwa Sprawiedliwości dotyczące pieniędzy na dzieci, to nie tyle strzał w stopę, co u...
Coś jest mocno nie tak z systemem poboru tzw. składki zdrowotnej. Może powinniśmy poddać ją remontowi? A nawet s...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas