Reklama

Co to jest publishing

Każda branża w sektorze kreatywnym i kultury ma swoją specyfikę. Inaczej wygląda obrót prawami do zdjęć, grafiki i książek, a inaczej dysponowanie prawami autorskimi w branży muzycznej.

Aktualizacja: 27.03.2016 15:21 Publikacja: 27.03.2016 15:00

Co to jest publishing

Foto: 123RF

Prawnik, który na co dzień świetnie radzi sobie z umowami dotyczącymi utworów architektonicznych, będzie musiał pozyskać solidną dodatkową porcję wiedzy, gdy przyjdzie mu skonsultować umowę dotyczącą dzieł muzycznych.

W branży muzycznej bardziej niż w innych znaczenie ma praktyka działania organizacji zbiorowego zarządzania. Trzeba ją dobrze znać, by właściwie formułować umowy i dobrze doradzić klientowi.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Robert Wechman: Teoria salda. O sposobach rozliczenia nieważnej umowy kredytu
Opinie Prawne
Roman Namysłowski: Komu przeszkadza doradzanie samorządom?
Opinie Prawne
Łukasz Guza: Emerytura, nietykalne dobro narodowe
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Chleba nie będzie, będą igrzyska
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: „Szturm na KRS”, czyli wielka awantura o nic
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama