Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.11.2018 02:00 Publikacja: 30.11.2018 02:00
Jerzy Kowalski
Foto: tv.rp.pl
Praktyka wykształciła specyficzną formę marketingu. Chodzi o ten bezpośredni, czyli działania służące nawiązywaniu kontaktów z klientami. Wymaga on szczególnej ostrożności, a nawet delikatności. Niezwykle istotne jest zwracanie przez przedsiębiorców i wspierające ich podmioty uwagi na prywatność konsumentów oraz konieczność posiadania podstawy prawnej umożliwiającej nawiązanie z nimi kontaktu w określonych formach – czy to telefonicznej, smsowej, tradycyjnej pocztowej, internetowej, mailowej, spotkania face-to-face. Tego typu reklamy są komfortowe dla klientów. Dzięki nim mogą poznać oferty sprzedawców i przedsiębiorców bez konieczności wychodzenia z domu. Sa dopieszczeni i dumni z aktywności firm, które pokazują szcunek dla czasu konsumenta.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas