Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.11.2018 02:00 Publikacja: 30.11.2018 02:00
Jerzy Kowalski
Foto: tv.rp.pl
Praktyka wykształciła specyficzną formę marketingu. Chodzi o ten bezpośredni, czyli działania służące nawiązywaniu kontaktów z klientami. Wymaga on szczególnej ostrożności, a nawet delikatności. Niezwykle istotne jest zwracanie przez przedsiębiorców i wspierające ich podmioty uwagi na prywatność konsumentów oraz konieczność posiadania podstawy prawnej umożliwiającej nawiązanie z nimi kontaktu w określonych formach – czy to telefonicznej, smsowej, tradycyjnej pocztowej, internetowej, mailowej, spotkania face-to-face. Tego typu reklamy są komfortowe dla klientów. Dzięki nim mogą poznać oferty sprzedawców i przedsiębiorców bez konieczności wychodzenia z domu. Sa dopieszczeni i dumni z aktywności firm, które pokazują szcunek dla czasu konsumenta.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Represjonowani za rządów PiS sędziowie i prokuratorzy muszą słono zapłacić za „przywilej” dochodzenia naprawy kr...
Sędziowie sami orzekli, że mają wyłączne prawo wybierania sędziów do KRS.
Nawet najlepiej skonstruowana ustawa nie przybliży nas do naprawy wymiaru sprawiedliwości. Spór między rządem a...
To prawda: minister zdrowia nie jest od badania spraw patentowych, ale właśnie dlatego nie może zakładać, refund...
Zamiast wzmacniać odporność miast na susze i ulewy, wspieramy kanalizację i betonowanie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas