Aktualizacja: 29.01.2018 20:00 Publikacja: 29.01.2018 20:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Zwykle można się z nich dowiedzieć, jaki jest telefon do zarządcy drogi. Niewiele to pomaga w rozładowaniu ewentualnych zatorów czy też kierowaniu na objazdy, jeśli przydarzy się wypadek. Wszystkie nowe drogi są także przygotowane do pociągnięcia wzdłuż nich sieci światłowodowych do zbierania danych.
W pochodzącej z końca 2013 r. prezentacji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad pod dumnie brzmiącym tytułem „Krajowy System Zarządzania Ruchem – przyszłość zarządzania drogami krajowymi w Polsce" wśród licznych i słusznych co do zasady wniosków, odnoszących się m.in. do standaryzacji systemów inteligentnego zarządzania ruchem i możliwości współpracy pomiędzy rozwiązaniami, które mają powstać centralnie, a tymi, które niezależnie od GDDKiA budują bądź będą budować miasta, pojawiła się także „konieczność jednolitej wizji, sprecyzowania celów, jasnego określenia potrzeb". Jak rozumiem, wreszcie udało się uzgodnić te kluczowe elementy i nadszedł czas na działanie.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas