Reklama

Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Wprowadziłam w Link4 także innowacyjną metodę badania reakcji klientów, wykorzystującą EEG, czyli elektroencefalografię. Dzięki temu sprawdzamy reakcje – te spontaniczne, będące poza kontrolą, a przez to najbardziej wiarygodne - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:14 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Foto: materiały prasowe

Czy dziś ubezpieczenia sprzedaje się inaczej niż jeszcze dekadę temu?

Trudniej. Trzeba się przebić przez potok przeróżnych informacji, które spadają na przeciętnego człowieka. Nie wystarczy już tylko wyróżniać się na rynku, ale trzeba precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z informacją o atrakcyjnej ofercie. Temu służą nowoczesne narzędzia marketingowe.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama