Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.04.2018 11:14 Publikacja: 02.04.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Czy dziś ubezpieczenia sprzedaje się inaczej niż jeszcze dekadę temu?
Trudniej. Trzeba się przebić przez potok przeróżnych informacji, które spadają na przeciętnego człowieka. Nie wystarczy już tylko wyróżniać się na rynku, ale trzeba precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z informacją o atrakcyjnej ofercie. Temu służą nowoczesne narzędzia marketingowe.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas