Reklama

Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Wprowadziłam w Link4 także innowacyjną metodę badania reakcji klientów, wykorzystującą EEG, czyli elektroencefalografię. Dzięki temu sprawdzamy reakcje – te spontaniczne, będące poza kontrolą, a przez to najbardziej wiarygodne - mówi Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4.

Aktualizacja: 03.04.2018 11:14 Publikacja: 02.04.2018 21:00

Marketing 4.0 pomógł osiągnąć sukces sprzedaży

Foto: materiały prasowe

Czy dziś ubezpieczenia sprzedaje się inaczej niż jeszcze dekadę temu?

Trudniej. Trzeba się przebić przez potok przeróżnych informacji, które spadają na przeciętnego człowieka. Nie wystarczy już tylko wyróżniać się na rynku, ale trzeba precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z informacją o atrakcyjnej ofercie. Temu służą nowoczesne narzędzia marketingowe.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Reklama
Reklama