Aktualizacja: 13.06.2018 21:00 Publikacja: 13.06.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Przychody wzrosły o solidne 10 proc. (do niemal 6 mld zł), a wynik brutto sięgnął prawie 67 mln zł. Przy okazji prezentacji wyników prezes spółki zaznaczył, że są one „zdecydowanym odwróceniem trendu spadkowego" z ostatnich lat i dowodem, że realizowana od ubiegłego roku strategia „jest właściwa".
Strategia może jest nie tylko właściwa, ale nawet najlepsza z możliwych. Teraz okazuje się jednak, że to nie ona zdecyduje o sukcesie lub klęsce pocztowego operatora. Kluczowa ma być rola narodowego operatora cyfrowego, który zamiast tradycyjnych listów poleconych, będzie dostarczał bezpieczne e-maile w korespondencji między urzędami oraz na linii petent – urząd. Według pocztowców ma to być prawdziwe być albo nie być dla spółki – jeśli status NOC-a przeszedłby Poczcie koło nosa, na bruk trafi prawie połowa zatrudnionych w firmie, czyli 35 tys. ludzi.
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas