Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium: Hiperpersonalizacja kluczem do sukcesu w bankowości

Personalizowane oferty stają się kluczowe w rywalizacji o klientów – mówi Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium odpowiedzialny za IT.

Publikacja: 16.04.2019 21:00

Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium: Hiperpersonalizacja kluczem do sukcesu w bankowości

Foto: materiały prasowe

Polskie banki wyróżniają się pod względem nowoczesności. Jakie będą za 10–20 lat?

Polska bankowość jest nowoczesna obecnie, ale ta cecha nie jest nam dana raz na zawsze. Pojawiają się nowe technologie, które zmienią świat i interakcje banków z klientem, na przykład wszelkie technologie konwersacyjne typu „proś i rozkaż", asystenci głosowi. To dopiero początek ich rozwoju. Wtargną do wszystkich dziedzin życia i zmienią sposób kontaktu z klientem. Polski sektor finansowy, w tym Bank Millennium, jest dumny z nowoczesnej bankowości mobilnej, ale ona za kilka lat może zniknąć ze względu na nowsze technologie. Istotne zmiany wniesie też z pewnością sztuczna inteligencja oraz wszelkie technologie rozszerzające rzeczywistość.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację