Reklama

Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium: Hiperpersonalizacja kluczem do sukcesu w bankowości

Personalizowane oferty stają się kluczowe w rywalizacji o klientów – mówi Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium odpowiedzialny za IT.

Publikacja: 16.04.2019 21:00

Jarosław Hermann, członek zarządu Banku Millennium: Hiperpersonalizacja kluczem do sukcesu w bankowości

Foto: materiały prasowe

Polskie banki wyróżniają się pod względem nowoczesności. Jakie będą za 10–20 lat?

Polska bankowość jest nowoczesna obecnie, ale ta cecha nie jest nam dana raz na zawsze. Pojawiają się nowe technologie, które zmienią świat i interakcje banków z klientem, na przykład wszelkie technologie konwersacyjne typu „proś i rozkaż", asystenci głosowi. To dopiero początek ich rozwoju. Wtargną do wszystkich dziedzin życia i zmienią sposób kontaktu z klientem. Polski sektor finansowy, w tym Bank Millennium, jest dumny z nowoczesnej bankowości mobilnej, ale ona za kilka lat może zniknąć ze względu na nowsze technologie. Istotne zmiany wniesie też z pewnością sztuczna inteligencja oraz wszelkie technologie rozszerzające rzeczywistość.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Gospodarka, głupcze. Dwa lata od wyborów z 15 października
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama