Reklama

Cena e-handlu na unijnym rynku

Teoretycznie internet nie zna granic. Nie znaczy to jednak, że może tam panować wolnoamerykanka. Zwłaszcza jeśli to, co dzieje się w sieci, ma wpływ na całkiem realną gospodarkę.

Publikacja: 16.05.2019 22:00

Cena e-handlu na unijnym rynku

Chiński smok na różne sposoby próbuje dostać się na zachodnie salony. W ubiegłym roku chiński konkurent Amazona, serwis AliExpress, wystartował z przetłumaczonymi na kilka europejskich języków, w tym polski, platformami zakupowymi, dostosowując do specyfiki krajów także systemy płatności. Z tym tłumaczeniem było różnie, klienci śmiali się z kalekich sformułowań, ale zamawiali, bo jest taniej niż gdzie indziej.

Czytaj także: Europa drży przed chińskim Alibabą

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama