Wizyta Bruca Willisa to początek międzynarodowej trasy promocyjnej z udziałem aktora po hasłem "Prawda w wódce". Od kwietnia gwiazdor znany z serii filmów "Szklana pułapka" jest ambasadorem wódki Sobieski od kwietnia ubiegłego roku. Zgodnie z umową z polsko — francuską firmą Belvedere, producentem wódki Sobieski, będzie ją promował na całym świecie przez cztery lata. Z informacji "Rz" wynika, że udział w kampanii aktor otrzymał 15 mln dolarów. Część została mu wypłacona w akcjach. W grudniu 2009 r. został właścicielem 3,3 proc. akcji Belvedere.

Największe nadzieje Belvedere łączy m.in. z rynkiem amerykańskim, gdzie Sobieski jest od 2007. — Jest to obecnie wódka, której sprzedaż rośnie najszybciej w USA — mówi Chester Brandes, prezes spółki Imperial Brands, która zajmuje się sprzedażą Sobieskiego w Stanach. W ciągu pięciu miesięcy tego roku sprzedaż Sobieskiego urosła w USA o 41 proc.Rynkiem, który chce w najbliższym czasie podbić Belvedere są także Chiny. Firma właśnie rozpoczęła tam sprzedaż polskiej marki. W ekspansji Sobieskiego ma pomóc także nowa butelka, którą — jak poinformowała spółka — współprojektował aktor.

Bruce Willis nie chce rozmawiać o swoich inwestycjach. Na pytanie o udział w kampanii Sobieskiego powiedział, że spodobało mu się to, że firma koncentruje się na je jakości. — Liczą się składniki, a nie dodatkowe triki promocyjne — mówi Willis.