Reklama

Anita Błaszczak: Wirusowy czarny PR

Wykrycie zakażenia Covid-19 w firmie traktowane jest najczęściej jako doraźny problem związany z ograniczeniem albo zawieszeniem działalności. Jednak wizerunkowe straty mogą być bardziej bolesne.

Aktualizacja: 11.08.2020 21:07 Publikacja: 11.08.2020 21:00

Anita Błaszczak: Wirusowy czarny PR

Foto: Adobe Stock

Fala zakażeń koronawirusem, która w czerwcu i lipcu przetoczyła się przez zakłady przetwórstwa mięsnego w Niemczech, wywołała reakcję tamtejszego resortu pracy, który zapowiedział zmiany w przepisach dotyczących zatrudniania pracowników z zagranicy. Efektem tych wydarzeń była także zmiana nastawienia niemieckich konsumentów wykazana w niedawnym badaniu firmy GfK. Jeśli wierzyć jego wynikom, w prawie jednej trzeciej gospodarstw domowych za Odrą ograniczono spożycie mięsa. Podobny trend w związku z pandemią (być może wywołaną przecież zjedzeniem mięsa nietoperza) wykazały sondaże w USA i Hongkongu. Eksperci już kalkulują straty przemysłu mięsnego, będącego dotychczas jedną z najbardziej dochodowych branż.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama