Reklama

Ochrona dopasowana do potrzeb

Chcemy, aby klient był świadomy posiadanej ochrony ubezpieczeniowej - mówi Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Publikacja: 30.09.2015 21:00

Ochrona dopasowana do potrzeb

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego bank jest dobrym miejscem do sprzedaży ubezpieczeń?

Joanna Tomicka-Zawora: Doradca w banku bardzo dobrze zna swojego klienta i jego potrzeby. Regularnie spotyka się z klientem, rozmawiając o jego planach. Dzięki temu może zaproponować ochronę, dostosowaną do jego sytuacji życiowej. Budowanie długotrwałych relacji z klientem polega, naszym zdaniem, właśnie na tym, aby w każdym momencie życia klienta, w każdym projekcie czy planie móc zapewnić mu finansowe rozwiązanie. W Credit Agricole chcemy, aby klient był świadomy posiadanej ochrony ubezpieczeniowej oraz jak najlepiej poinformowany, jak ma z niej korzystać w razie potrzeby. Jednocześnie kompleksowe podejście do klienta, zwłaszcza klienta aktywnego, powoduje, że bank jest w stanie zaoferować swoim klientom ochronę ubezpieczeniową w atrakcyjnej cenie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Reklama
Reklama