Reklama
Rozwiń

Ochrona dopasowana do potrzeb

Chcemy, aby klient był świadomy posiadanej ochrony ubezpieczeniowej - mówi Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Publikacja: 30.09.2015 21:00

Ochrona dopasowana do potrzeb

Foto: materiały prasowe

Rz: Dlaczego bank jest dobrym miejscem do sprzedaży ubezpieczeń?

Joanna Tomicka-Zawora: Doradca w banku bardzo dobrze zna swojego klienta i jego potrzeby. Regularnie spotyka się z klientem, rozmawiając o jego planach. Dzięki temu może zaproponować ochronę, dostosowaną do jego sytuacji życiowej. Budowanie długotrwałych relacji z klientem polega, naszym zdaniem, właśnie na tym, aby w każdym momencie życia klienta, w każdym projekcie czy planie móc zapewnić mu finansowe rozwiązanie. W Credit Agricole chcemy, aby klient był świadomy posiadanej ochrony ubezpieczeniowej oraz jak najlepiej poinformowany, jak ma z niej korzystać w razie potrzeby. Jednocześnie kompleksowe podejście do klienta, zwłaszcza klienta aktywnego, powoduje, że bank jest w stanie zaoferować swoim klientom ochronę ubezpieczeniową w atrakcyjnej cenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB