Reklama
Rozwiń

Będziemy się dalej rozwijać w Europie

Interesują nas te rynki, gdzie rośnie klasa średnia. W Polsce jesteśmy skupieni na opracowywaniu założeń dla kanału naziemnego – mówi „Rzeczpospolitej” Phillip Luff, dyrektor zarządzający Scripps Networks Interactive w naszym regionie.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Będziemy się dalej rozwijać w Europie

Foto: materiały prasowe

Rz: Czemu powstała spółka Scripps Networks Polska i dlaczego to ona wystartowała w konkursie na kanał naziemny na nowym cyfrowym multipleksie? Przecież macie tu TVN.

Phillip Luff: Uznaliśmy, że to szansa dla naszego głównego biznesu, czyli kanałów lifestylowych. TVN jest ekspertem, jeśli chodzi o polski rynek, ale też ich skala działania jest znacznie szersza i obejmuje znacznie więcej niż lifestyle. Dostrzegliśmy więc szansę dla Scrippsa, który prowadził już wcześniej działalność w rejonie EMEA poprzez swoje biuro w Londynie. W Londynie mamy zespół, który ściśle współpracuje z polskim rynkiem w zakresie dystrybucji naszych kanałów czy reklam. Mamy już doświadczenie związane z Travel Channel i Polsat Food Network.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Cud zielonej wyspy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama