Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2015 21:00 Publikacja: 26.10.2015 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Czemu powstała spółka Scripps Networks Polska i dlaczego to ona wystartowała w konkursie na kanał naziemny na nowym cyfrowym multipleksie? Przecież macie tu TVN.
Phillip Luff: Uznaliśmy, że to szansa dla naszego głównego biznesu, czyli kanałów lifestylowych. TVN jest ekspertem, jeśli chodzi o polski rynek, ale też ich skala działania jest znacznie szersza i obejmuje znacznie więcej niż lifestyle. Dostrzegliśmy więc szansę dla Scrippsa, który prowadził już wcześniej działalność w rejonie EMEA poprzez swoje biuro w Londynie. W Londynie mamy zespół, który ściśle współpracuje z polskim rynkiem w zakresie dystrybucji naszych kanałów czy reklam. Mamy już doświadczenie związane z Travel Channel i Polsat Food Network.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas