Będziemy się dalej rozwijać w Europie

Interesują nas te rynki, gdzie rośnie klasa średnia. W Polsce jesteśmy skupieni na opracowywaniu założeń dla kanału naziemnego – mówi „Rzeczpospolitej” Phillip Luff, dyrektor zarządzający Scripps Networks Interactive w naszym regionie.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Będziemy się dalej rozwijać w Europie

Foto: materiały prasowe

Rz: Czemu powstała spółka Scripps Networks Polska i dlaczego to ona wystartowała w konkursie na kanał naziemny na nowym cyfrowym multipleksie? Przecież macie tu TVN.

Phillip Luff: Uznaliśmy, że to szansa dla naszego głównego biznesu, czyli kanałów lifestylowych. TVN jest ekspertem, jeśli chodzi o polski rynek, ale też ich skala działania jest znacznie szersza i obejmuje znacznie więcej niż lifestyle. Dostrzegliśmy więc szansę dla Scrippsa, który prowadził już wcześniej działalność w rejonie EMEA poprzez swoje biuro w Londynie. W Londynie mamy zespół, który ściśle współpracuje z polskim rynkiem w zakresie dystrybucji naszych kanałów czy reklam. Mamy już doświadczenie związane z Travel Channel i Polsat Food Network.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody