Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.01.2016 20:00 Publikacja: 04.01.2016 20:00
Koncerny medialne wiedzą już, że przyszłością mediów będą treści wideo – podbijające serca widowni, ale jednocześnie drogie i trudne w produkcji. Dlatego cała branża eksperymentuje i szuka modelu, który pozwoli podbić rynek i domknąć projekty od strony biznesowej.
Zielony kolor słupków nie pozostawia wątpliwości – wideo jest najszybciej rosnącą kategorią konsumowanych treści medialnych, a pragnienie, by skorzystać z tego trendu, napędza kolejną rewolucję w sektorze TMT. Ekran laptopa, tabletu i smartfona dla wielu użytkowników są ważniejsze od telewizora. Koncerny, które specjalizowały się wyłącznie w produkcji kontentu, jak Disney czy HBO, teraz próbują docierać bezpośrednio do widzów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Wydarzenie uświetnią wystąpienia autorytetów w dziedzinie ekonomii: prof. Daniego Rodrika z Harvard University o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas