Reklama
Rozwiń
Reklama

Wideo rządzi w nowych mediach

Można się spodziewać, że również w Polsce pojawienie się Netflixa będzie cezurą otwierającą nowy etap historii mediów – przewidują eksperci The Boston Consulting Group

Publikacja: 04.01.2016 20:00

Koncerny medialne wiedzą już, że przyszłością mediów będą treści wideo – podbijające serca widowni, ale jednocześnie drogie i trudne w produkcji. Dlatego cała branża eksperymentuje i szuka modelu, który pozwoli podbić rynek i domknąć projekty od strony biznesowej.

Zielony kolor słupków nie pozostawia wątpliwości – wideo jest najszybciej rosnącą kategorią konsumowanych treści medialnych, a pragnienie, by skorzystać z tego trendu, napędza kolejną rewolucję w sektorze TMT. Ekran laptopa, tabletu i smartfona dla wielu użytkowników są ważniejsze od telewizora. Koncerny, które specjalizowały się wyłącznie w produkcji kontentu, jak Disney czy HBO, teraz próbują docierać bezpośrednio do widzów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama