Katarzyna Kucharczyk: Gorszy sprzęt to gorsza edukacja

Nauka zdalna w obecnym modelu pogłębia nierówności. Dlatego rząd powinien częściej słuchać ekspertów, a rzadziej speców od PR.

Aktualizacja: 30.11.2020 04:24 Publikacja: 29.11.2020 21:00

Katarzyna Kucharczyk: Gorszy sprzęt to gorsza edukacja

Foto: Adobe Stock

Poniedziałkowe poranki do łatwych nie należą. Ten ostatni zaczął się u nas w domu od trzech hiobowych wieści. „Mamo, zepsuła mi się kamerka" – oświadczyła zestresowana córka. „A u mnie zacina się lekcja na platformie" – przybiegła z okrzykiem młodsza. Tuż po niej pojawił się mąż, nauczyciel. „Nie działa mi mikrofon, nie mogę prowadzić lekcji" – oświadczył zmartwiony. To tylko mały obrazek, który jak w soczewce pokazuje aspekt sprzętowy związany z nauką zdalną.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jak wziąć cła na celownik i odwinąć się Trumpowi?
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. Struktury stadne w korporacjach
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama