Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.02.2016 20:00 Publikacja: 29.02.2016 20:00
Michał Trochimczuk, partner zarządzający w Sollers Consulting
Foto: materiały prasowe
To natomiast mogłoby sugerować, że w kolejnym kroku będzie chciał zacząć sprzedawać ubezpieczenia. Tymczasem postanowił „zabić" swoje narzędzie – Google Compare, dostrzegając konkretne za i przeciw swojego działania.
Obecnie w Wielkiej Brytanii funkcjonują cztery duże porównywarki. Gdyby Google włączył się do rynku, mógłby się okazać dużą konkurencją dla reszty. Jednak z drugiej strony w ostatnim czasie na Wyspach w sektorze ubezpieczeniowym na marketing przeznaczane jest ok. 300 mln funtów, z czego aż ok. 50 proc. jest wydawane na pozycjonowanie w Google. To znaczy, że do Google trafia ok. 150 mln funtów od jego „potencjalnych konkurentów". Pieniądze te mógłby stracić, przejmując ich biznes.
Prawda jest brutalna: albo Unia dzisiaj zainwestuje odważnie w regiony, które same nie przyciągną biznesu i mier...
Obok lepszych zachęt do późniejszego przechodzenia na emeryturę, potrzebna jest długofalowa kampania edukacyjna,...
Mimo rozejmu na Bliskim Wchodzie i znacznego spadku notowań ropy naftowej ceny na polskich stacjach paliw nie sp...
Samorządy mogłyby w zamian za mieszkania przekazywać deweloperom tereny pod budowę, wraz ze wszystkimi potrzebny...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Jeszcze 50 lat temu sama groźba wojny w Zatoce Perskiej i zablokowania szlaku handlowego przez cieśninę Ormuz do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas