Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska to kraj wielkich talentów

Chcemy stać się tu jedna z pięciu największych agencji reklamowych na rynku – zapowiada David Patton, prezes reklamowej grupy Grey w naszym regionie. Rozwój może przyspieszyć m.in. przejęcie w sektorze technologicznym.

Aktualizacja: 10.03.2016 22:24 Publikacja: 10.03.2016 21:00

Polska to kraj wielkich talentów

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz:Jaki rok ma przed sobą branża reklamowa?

David Patton: My jesteśmy optymistami. Mamy za sobą udany 2015 rok, w którym zostaliśmy ogłoszeni agencją roku przez amerykański magazyn AdWeek i przez jury europejskiej edycji nagrody Effie, a na festiwalu w Cannes zdobyliśmy ponad 100 statuetek, z czego trzy to grand prix. Wkraczamy więc w nowy rok pewni siebie, ale generalnie w branży jesteśmy teraz w bardzo ciekawym punkcie. To technologie wspierają biznes, a my w naszej branży jesteśmy dobrze pozycjonowani, żeby na tym korzystać. W ciągu ostatnich pięciu lat świat, zwłaszcza w zakresie komunikacji, przeszedł rewolucyjne zmiany. Zmieniło się też znacząco to, jak my prowadzimy nasz biznes. Dla nas ważne jest to, jak wzmocniła się nasza działalność w Polsce, bardzo tu w nią inwestowaliśmy, wprowadziliśmy sporo kluczowych zmian, przede wszystkim mianując na prezesa Annę Pańczyk . Po tych zmianach czujemy się tu spokojni o przyszłość.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama