Polski rynek jest ciasny. Stawiamy na eksport

Jako przedsiębiorcy nie mogliśmy dotychczas liczyć na wsparcie państwa- mówi Magdalena Piestrzyńska-Książek, wiceprezes firmy Majami.

Publikacja: 24.03.2016 21:00

Fot. Krzysztof Durmaj

Fot. Krzysztof Durmaj

Foto: materiały prasowe

Rz: Dokąd firma eksportuje swój sztandarowy produkt, jakim są popularne krówki?

Magdalena Piestrzyńska-Książek: Praktycznie pokrytą mamy całą Europę, w tym Skandynawię, ale także m.in. Chiny, Japonię. Łatwiej byłoby mi wyliczyć, gdzie nie eksportujemy, bo 80 proc. naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne. Krówka jest o tyle wdzięcznym produktem, że ma długi okres do spożycia, co pozwala nam na wysyłkę na dalekie rynki.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: To nie są wybory prezydenckie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wojna orła ze smokiem
Opinie Ekonomiczne
Dr Mateusz Chołodecki: Czy można skutecznie regulować rynki cyfrowe