Polski rynek jest ciasny. Stawiamy na eksport

Jako przedsiębiorcy nie mogliśmy dotychczas liczyć na wsparcie państwa- mówi Magdalena Piestrzyńska-Książek, wiceprezes firmy Majami.

Publikacja: 24.03.2016 21:00

Fot. Krzysztof Durmaj

Fot. Krzysztof Durmaj

Foto: materiały prasowe

Rz: Dokąd firma eksportuje swój sztandarowy produkt, jakim są popularne krówki?

Magdalena Piestrzyńska-Książek: Praktycznie pokrytą mamy całą Europę, w tym Skandynawię, ale także m.in. Chiny, Japonię. Łatwiej byłoby mi wyliczyć, gdzie nie eksportujemy, bo 80 proc. naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne. Krówka jest o tyle wdzięcznym produktem, że ma długi okres do spożycia, co pozwala nam na wysyłkę na dalekie rynki.

Pozostało 87% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację