Reklama

Polski rynek jest ciasny. Stawiamy na eksport

Jako przedsiębiorcy nie mogliśmy dotychczas liczyć na wsparcie państwa- mówi Magdalena Piestrzyńska-Książek, wiceprezes firmy Majami.

Publikacja: 24.03.2016 21:00

Fot. Krzysztof Durmaj

Fot. Krzysztof Durmaj

Foto: materiały prasowe

Rz: Dokąd firma eksportuje swój sztandarowy produkt, jakim są popularne krówki?

Magdalena Piestrzyńska-Książek: Praktycznie pokrytą mamy całą Europę, w tym Skandynawię, ale także m.in. Chiny, Japonię. Łatwiej byłoby mi wyliczyć, gdzie nie eksportujemy, bo 80 proc. naszej produkcji trafia na rynki zagraniczne. Krówka jest o tyle wdzięcznym produktem, że ma długi okres do spożycia, co pozwala nam na wysyłkę na dalekie rynki.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Reklama
Reklama