Aktualizacja: 28.06.2016 08:27 Publikacja: 27.06.2016 22:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Widzę nowe hasło na koszulce rzecznika UPC Polska – „Rosnąć z pasją". Co ono konkretnie oznacza dla naszego rynku?
Mamy ogromne ambicje, aby rosnąć w Polsce. Z jednej strony jesteśmy największym operatorem telewizji kablowej w kraju, ale z drugiej nadal relatywnie niewielkim, z siecią docierającą do zaledwie 20 proc. gospodarstw domowych. Chcemy to zmienić. Gdy ma się taki zasięg, trzeba się zmagać z pewnym brakiem efektywności w pozyskiwaniu klientów, a także odpowiadać sobie ciągle na pytania o inwestycje w rozwój produktów i oferty.
Prezydent USA Donald Trump uderza w towary sprowadzane z Unii Europejskiej aż 50-procentową stawką celną. I to j...
Z formalnego punktu widzenia bezpośredni wpływ prezydenta RP na gospodarkę jest ograniczony i dlatego w kampanii...
Jeśli druga tura wyborów prezydenckich to plebiscyt nad rządem koalicji 15 października, to przystępuje ona do n...
Komisja Europejska przekazała 6 maja Rosji jasny komunikat: „dość”. Nigdy więcej nie pozwolimy, by Rosja wykorzy...
Podpisanie ośmiopunktowej deklaracji pana Mentzena to świetny sposób na to, by zostać prezydentem. W końcu różne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas