Aktualizacja: 20.07.2016 22:00 Publikacja: 20.07.2016 22:00
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Może nie w 100 procentach, bo na ostatnim odcinku będą jeszcze trwały prace wykończeniowe, niemniej granicę z Ukrainą w Korczowej z granicą z Niemcami w Jędrzychowicach łączy dziś ponad 600 km nowoczesnej arterii. Nie można tylko zapominać, że oddany właśnie ostatni fragment tej trasy miał być gotowy na Euro 2012. Wtedy nie wyszło, udało się teraz.
Odcinek A4 z Rzeszowa do Jarosławia to jeden z licznych w polskim programie budowy dróg fragmentów, gdzie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad najpierw wybierała wykonawcę, potem z różnych powodów się z nim rozstawała, poszukując bardziej skutecznych następców. To jeden z głównych powodów ogromnych opóźnień niektórych inwestycji. Z dużym poślizgiem zakończyła się budowa autostradowej, wschodniej obwodnicy Łodzi, czyli przedłużenia autostrady A1. Wcześniej podobne problemy dotykały innych odcinków autostrad i ekspresówek.
Prezydent USA Donald Trump uderza w towary sprowadzane z Unii Europejskiej aż 50-procentową stawką celną. I to j...
Z formalnego punktu widzenia bezpośredni wpływ prezydenta RP na gospodarkę jest ograniczony i dlatego w kampanii...
Jeśli druga tura wyborów prezydenckich to plebiscyt nad rządem koalicji 15 października, to przystępuje ona do n...
Komisja Europejska przekazała 6 maja Rosji jasny komunikat: „dość”. Nigdy więcej nie pozwolimy, by Rosja wykorzy...
Podpisanie ośmiopunktowej deklaracji pana Mentzena to świetny sposób na to, by zostać prezydentem. W końcu różne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas