Reklama
Rozwiń

Przybywa biznesowych aliansów

Operatorzy sieci komórkowych stosowali do tej pory strategię: nałowimy nowych klientów dobrymi cenami i promocjami. Z pewnością zwłaszcza Play był w tym bardzo skuteczny.

Publikacja: 18.08.2016 21:33

Monika Sajewicz

Monika Sajewicz

Foto: Archiwum

Wygląda jednak na to, że ten okres żniw ma już za sobą, bo co lepiej zorientowani i wnikliwi klienci widzą, przy odnawianiu umowy oferta jest już dużo słabsza i po lepszą warto się udać do konkurentów.

Jeśli więc nie ma cenowych powodów do lojalności przy podstawowej ofercie, to trzeba skusić klientów dodatkowymi usługami w pakietach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Czas ucieka. UE musi znaleźć sposób na rosyjskie aktywa
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Ustawa schronowa, czyli tworzenie prawa do poprawy
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem