Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.12.2016 10:37 Publikacja: 01.12.2016 20:18
Foto: materiały prasowe
Rz: Kiedyś mówiło się, że reklamy sprzedają ludziom marzenia. Czy dziś, przy użyciu technologii big data czy algorytmów programatycznych, nie sprzedają im po prostu konkretnych towarów?
Istnieje pewne zagrożenie, że jeśli używa się reklamy programatycznej tylko ze względu na jej precyzję dotarcia do grupy docelowej, ogranicza się spektrum jej możliwości. Wtedy tracimy całą tę reklamową opowieść. Reklama programatyczna powinna być opowiadaniem każdemu jego indywidualnej historii, ale jednak przy zachowaniu odpowiednio dużej skali działania. Po prostu opowiada się wtedy tę samą historię w różnych wariacjach. Reklama programatyczna używana we właściwy sposób nie zabije kreatywności ani świetnych pomysłów, ale będzie sposobem na ich lepsze nagłośnienie.
W perspektywie dwóch najbliższych lat bardzo prawdopodobny jest spadek dynamiki realnego PKB poniżej 2 proc. W p...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Rząd „nie ma stanowiska” w sprawie zmiany konstytucji i wpisania minimalnego progu wydatków na obronność. To zdu...
Zarówno Stany Zjednoczone, jak i UE, może uchronić przed recesją tylko wielka racjonalizacja wydatków na sferę n...
Zwycięstwo kandydata PiS w dłuższym terminie pogłębi impas w inwestycjach firm, bo perspektywa powrotu tej forma...
Dobrze, że wybory prezydenta RP wreszcie się skończyły. Można i trzeba zacząć rozmawiać o poważnych sprawach, ta...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas