Deirdre Mcglashan: Jesteśmy bardziej rozważni

Korzystanie z adblocków to sygnał, że to, co przeglądają internauci, nie jest dla nich wystarczająco wartościowe. Dlatego musimy się zmienić – mówi globalna szefowa ds. cyfrowej reklamy w sieci domów mediowych MediaCom Deirdre Mcglashan.

Aktualizacja: 02.12.2016 10:37 Publikacja: 01.12.2016 20:18

Deirdre Mcglashan: Jesteśmy bardziej rozważni

Foto: materiały prasowe

Rz: Kiedyś mówiło się, że reklamy sprzedają ludziom marzenia. Czy dziś, przy użyciu technologii big data czy algorytmów programatycznych, nie sprzedają im po prostu konkretnych towarów?

Istnieje pewne zagrożenie, że jeśli używa się reklamy programatycznej tylko ze względu na jej precyzję dotarcia do grupy docelowej, ogranicza się spektrum jej możliwości. Wtedy tracimy całą tę reklamową opowieść. Reklama programatyczna powinna być opowiadaniem każdemu jego indywidualnej historii, ale jednak przy zachowaniu odpowiednio dużej skali działania. Po prostu opowiada się wtedy tę samą historię w różnych wariacjach. Reklama programatyczna używana we właściwy sposób nie zabije kreatywności ani świetnych pomysłów, ale będzie sposobem na ich lepsze nagłośnienie.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację