Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.02.2017 21:42 Publikacja: 20.02.2017 20:17
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
Nie jest to rozwiązanie łatwe ani tanie, chodzi przecież o dziesiątki miliardów złotych. Ale skoro samorządy i tak kupują autobusy do komunikacji miejskiej, to czemu nie mają kupić pojazdów elektrycznych? Taki autobus miałby się składać z komponentów wyprodukowanych przez rodzime firmy, być niedrogi i tani w eksploatacji. To nie jest zadanie niewykonalne, nie trzeba w tym wypadku zaczynać wszystkiego od nowa, skoro mamy w Polsce np. Solarisa, producenta takich pojazdów, który dotychczas sprzedawał je głównie za granicą, a tylko sporadycznie na własnym rynku.
Przy zachodzących w Polsce zmianach pokoleniowych i ekonomicznych gastronomia jest wręcz skazana na sukces, choc...
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas