Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.03.2018 06:31 Publikacja: 20.03.2018 20:00
Foto: materiały prasowe
Rz: W opinii publicznej często można spotkać się z poglądem, że Polacy bardzo chętnie kupują suplementy diety i leki bez recepty. Czy rzeczywiście jest tak, że kupujemy ich więcej w porównaniu z innymi państwami w Europie?
Katarzyna Suchoszek: Polacy nie znajdują się w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na zakup suplementów diety. Z analizy przeprowadzonej przez PMR wynika, że w 2017 r. Polacy wydali w aptekach na suplementy diety około 18 euro per capita. Spośród krajów regionu Europy Środkowo-Wschodniej znajdujemy się dopiero na 4. miejscu, biorąc pod uwagę 6 krajów: Rumunię, Bułgarię, Węgry, Czechy, Słowację i Polskę. Aż o 20–30 proc. więcej wydają od Polaków na przykład Czesi i Słowacy. Do tych wydatków, w przypadku każdego kraju, dodać należy jeszcze kilkadziesiąt procent uwzględniających zakupy suplementów poza aptekami – w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jestem niezwykle wdzięczny panu prezydentowi za to, że – niezależnie od intencji – położył na stole kwestię przy...
Nie pamiętam, kiedy my, polscy przedsiębiorcy, mieliśmy ostatni raz poczucie, że gospodarz resortu przy Świętokr...
Mamy szansę zbudować w Polsce płynny rynek listów zastawnych. Minister finansów analizuje możliwości wsparcia ro...
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas