Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?
Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.
Czy obserwują państwo wzrost frekwencji w waszych kinach także tym roku? Jeśli tak – jak duży?
Pierwsze półrocze tego roku, może z wyjątkiem stycznia, to zdecydowany zastój w branży, który dotknął wszystkich, zarówno duże sieci, jak i kina tradycyjne. Do tego w czerwcu Polacy żyli Euro i frekwencja w kinach była dość niska. Problem ten dotknął niestety także nas, choć porównywać możemy tylko wspomniane już kino w Kłodzku. Tam spadek frekwencji był kilkuprocentowy, bo udało nam się poprawić wyniki dzięki projekcjom meczów. Wyniki naszych nowych kin otwartych na początku tego roku są satysfakcjonujące.
Jak pana zdaniem będzie się wiodło kinom Cinema 3D w tym roku?