Reklama
Rozwiń
Reklama

Frekwencja w kinach Cinema 3D

Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku - mówi Jarosław Pantol, wiceprezes cinema3d

Publikacja: 19.07.2012 01:30

Frekwencja w kinach Cinema 3D

Foto: Archiwum

Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?

Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.

Czy obserwują państwo wzrost frekwencji w waszych kinach także tym roku? Jeśli tak – jak duży?

Pierwsze półrocze tego roku, może z wyjątkiem stycznia, to zdecydowany zastój w branży, który dotknął wszystkich, zarówno duże sieci, jak i kina tradycyjne. Do tego w czerwcu Polacy żyli Euro i frekwencja w kinach była dość niska. Problem ten dotknął niestety także nas, choć porównywać możemy tylko wspomniane już kino w Kłodzku. Tam spadek frekwencji był kilkuprocentowy, bo udało nam się poprawić wyniki dzięki projekcjom meczów. Wyniki naszych nowych kin otwartych na początku tego roku są satysfakcjonujące.

Jak pana zdaniem będzie się wiodło kinom Cinema 3D w tym roku?

Reklama
Reklama

Jeśli chodzi o repertuar, to drugie półrocze zapowiada się bardzo dobrze. Zakładamy, że w porównaniu z I półroczem wzrost frekwencji będzie w naszych kinach co najmniej 20-procentowy.

—rozmawiała Urszula Zielińska

Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?

Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama