Frekwencja w kinach Cinema 3D

Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku - mówi Jarosław Pantol, wiceprezes cinema3d

Publikacja: 19.07.2012 01:30

Frekwencja w kinach Cinema 3D

Foto: Archiwum

Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?

Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.

Czy obserwują państwo wzrost frekwencji w waszych kinach także tym roku? Jeśli tak – jak duży?

Pierwsze półrocze tego roku, może z wyjątkiem stycznia, to zdecydowany zastój w branży, który dotknął wszystkich, zarówno duże sieci, jak i kina tradycyjne. Do tego w czerwcu Polacy żyli Euro i frekwencja w kinach była dość niska. Problem ten dotknął niestety także nas, choć porównywać możemy tylko wspomniane już kino w Kłodzku. Tam spadek frekwencji był kilkuprocentowy, bo udało nam się poprawić wyniki dzięki projekcjom meczów. Wyniki naszych nowych kin otwartych na początku tego roku są satysfakcjonujące.

Jak pana zdaniem będzie się wiodło kinom Cinema 3D w tym roku?

Jeśli chodzi o repertuar, to drugie półrocze zapowiada się bardzo dobrze. Zakładamy, że w porównaniu z I półroczem wzrost frekwencji będzie w naszych kinach co najmniej 20-procentowy.

—rozmawiała Urszula Zielińska

Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?

Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.

Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: To nie są wybory prezydenckie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wojna orła ze smokiem
Opinie Ekonomiczne
Dr Mateusz Chołodecki: Czy można skutecznie regulować rynki cyfrowe
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Marzenie stanie się potrzebą
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Król jest nagi. Przynajmniej ten zbrojeniowy