Reklama
Rozwiń
Reklama

Frekwencja w kinach Cinema 3D

Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku - mówi Jarosław Pantol, wiceprezes cinema3d

Publikacja: 19.07.2012 01:30

Frekwencja w kinach Cinema 3D

Foto: Archiwum

Rz: Jaka była frekwencja w kinach Cinema 3D w 2011 r.? Wzrosła wobec 2010 r.?

Jarosław Pantol: W naszym wypadku trudno o takie porównanie, bo dwa z naszych trzech kin otworzyliśmy w 2012 r. Pierwsze kino Cinema3D powstało w styczniu 2011 roku w Kłodzku. W ciągu 12 miesięcy swojej działalności kino to sprzedało prawie 170 tys. biletów, co biorąc pod uwagę wielkość Kłodzka (niespełna 30 tys. mieszkańców), można uznać za olbrzymi sukces.

Czy obserwują państwo wzrost frekwencji w waszych kinach także tym roku? Jeśli tak – jak duży?

Pierwsze półrocze tego roku, może z wyjątkiem stycznia, to zdecydowany zastój w branży, który dotknął wszystkich, zarówno duże sieci, jak i kina tradycyjne. Do tego w czerwcu Polacy żyli Euro i frekwencja w kinach była dość niska. Problem ten dotknął niestety także nas, choć porównywać możemy tylko wspomniane już kino w Kłodzku. Tam spadek frekwencji był kilkuprocentowy, bo udało nam się poprawić wyniki dzięki projekcjom meczów. Wyniki naszych nowych kin otwartych na początku tego roku są satysfakcjonujące.

Jak pana zdaniem będzie się wiodło kinom Cinema 3D w tym roku?

Reklama
Reklama

Jeśli chodzi o repertuar, to drugie półrocze zapowiada się bardzo dobrze. Zakładamy, że w porównaniu z I półroczem wzrost frekwencji będzie w naszych kinach co najmniej 20-procentowy.

—rozmawiała Urszula Zielińska

Opinie Ekonomiczne
Andrzej Wojtyna: Rada Fiskalna – trzeba nadrobić stracony czas
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: List do Św. Mikołaja, który wierzy w wolny rynek
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: Rolnicy zwalczają Mercosur i narażają europejskie bezpieczeństwo
Opinie Ekonomiczne
Iwona Trusewicz: Pieniądze dla Ukrainy: zwyciężył strach i lobby rosyjskie
Opinie Ekonomiczne
Zielony wodór: lekcja z niemieckiego fiaska
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama