Reklama
Rozwiń
Reklama

Orłowski: Czekolada ciągle jest hitem

Nie zwolnimy tempa rozwoju – deklaruje Dariusz Orłowski prezes grupy Wawel, laureata nagrody Dobra Firma „Rzeczpospolitej”.

Aktualizacja: 10.12.2014 09:57 Publikacja: 10.12.2014 03:18

Dariusz Orłowski, prezes grupy Wawel

Dariusz Orłowski, prezes grupy Wawel

Foto: materiały prasowe

Rz: W ostatnich latach polski rynek słodyczy nie rośnie zbyt szybko. Dużą szansą dla waszej branży jest eksport.

Dariusz Orłowski: Rynek słodyczy w naszym kraju wciąż ma potencjał rozwoju. Konsumpcja wyrobów czekoladowo-cukierniczych w Polsce jest niemal trzykrotnie niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Segment czekolad rośnie najbardziej dynamicznie, a udziały Wawelu w tej kategorii rosną najszybciej spośród wszystkich producentów na rynku. Jeśli chodzi o eksport polskich słodyczy, to jego wartość zwiększyła się o blisko trzy czwarte w latach 2009–2013. Dla nas eksport jest istotnym kanałem dystrybucji i zamierzamy intensywnie go rozwijać.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama