Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.12.2014 09:57 Publikacja: 10.12.2014 03:18
Dariusz Orłowski, prezes grupy Wawel
Foto: materiały prasowe
Rz: W ostatnich latach polski rynek słodyczy nie rośnie zbyt szybko. Dużą szansą dla waszej branży jest eksport.
Dariusz Orłowski: Rynek słodyczy w naszym kraju wciąż ma potencjał rozwoju. Konsumpcja wyrobów czekoladowo-cukierniczych w Polsce jest niemal trzykrotnie niższa niż w krajach zachodnioeuropejskich. Segment czekolad rośnie najbardziej dynamicznie, a udziały Wawelu w tej kategorii rosną najszybciej spośród wszystkich producentów na rynku. Jeśli chodzi o eksport polskich słodyczy, to jego wartość zwiększyła się o blisko trzy czwarte w latach 2009–2013. Dla nas eksport jest istotnym kanałem dystrybucji i zamierzamy intensywnie go rozwijać.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Choć już PiS nadmuchał balon wydatków publicznych, a Koalicja 15 października tylko dzielnie kontynuuje to desta...
Trzy na cztery obowiązujące w Polsce przepisy powstały w Brukseli albo podczas spotkania organizacji międzynarod...
Można się wczytywać w kolejny komunikat RPP obniżającej stopy procentowe, bo „perspektywy dla powrotu inflacji d...
Coraz więcej tzw. denialistów przestaje się bać wyzwisk tzw. aktywistów klimatycznych i coraz śmielej wyśmiewa i...
Jak ogłosił właśnie premier, w tym roku Polska prawdopodobnie wejdzie do grupy 20 krajów z PKB przekraczającym b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas