Przy okazji wręczania nagród w ramach konkursu „Klient zobowiązuje" odbyła się także debata z udziałem partnerów naszej akcji oraz wyróżnionych firm. Konkurs miał zwrócić uwagę na przedsiębiorstwa, które w ostatnich latach wprowadziły innowacyjne rozwiązania, które przełożyły się na poprawę jakości obsługi klienta. Partnerami drugiej edycji były Getin Bank, Krajowa Izba Gospodarcza, Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Dwójka nagrodzonych
Wpłynęło kilkadziesiąt zgłoszeń, a kapituła zdecydowała o przyznaniu głównej nagrody firmie Link4. Ubezpieczyciel zaproponował swoim klientom wyjątkowo elastyczne podejście do wyboru wielu wariantów ubezpieczenia AC. Spotkało się to z dużym odzewem z ich strony, ponieważ do końca września 2014 r. z nowego ubezpieczenia skorzystało już 17,5 tys. osób.
– Elastyczne produkty, jak najlepiej odpowiadające potrzebom klientów, są dla nas niesłychanie ważne. Dlatego postanowiliśmy stworzyć ofertę smart casco, która odpowiada potrzebom wielu naszych klientów – mówił, odbierając nagrodę, Roger Hodgkiss, prezes Link4.
Kapituła zdecydowała też o przyznaniu wyróżnienia Pralniomatom Hi'Shine, czyli urządzeniom umożliwiającym nadanie i odbiór w tym samym miejscu rzeczy do prania. Wystarczy pozostawić odzież w jednej ze skrytek, a już następnego dnia po nadaniu można odebrać ją czystą i wyprasowaną.
Za projektem stoją trzy firmy. Twórcą i operatorem urządzeń jest Aqmet, za logistykę odpowiada z kolei znany z paczkomatów InPost. Za samo pranie ubrań odpowiada z kolei firma 5asec, lider branży usług pralniczych na rynku polskim. W trakcie debaty, która odbyła się po wręczeniu nagród, członkowie kapituły zwrócili uwagę na innowacyjność wyróżnionych projektów.