Mówię kolegom: pojedźcie do Polski

Polskie punkty dilerskie są lepsze pod każdym względem od tych, które mamy w Niemczech – mówi wiceprezes BMW Christoph von Tschirschnitz.

Publikacja: 04.05.2015 22:00

Mówię kolegom: pojedźcie do Polski

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy zaskakuje pana to, jak łatwo jest BMW robić biznes w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej?

Christoph von Tschirschnitz: Nie nazwałbym tego zaskoczeniem, bo otoczenie makroekonomiczne mówi samo za siebie. Zwłaszcza w takich krajach, jak: Polska, Czechy, nawet Węgry. Widać również, że płace szczególnie w tej „średniej" części społeczeństwa powoli doszły do poziomu, że ludzie zaczynają móc sobie pozwolić na lepszy styl życia, a dostępność finansowania umożliwia zakupy, o jakie wcześniej było im trudno. Dlatego takie firmy jak nasza, zresztą robi to również konkurencja – wprowadzają do takich krajów jak Polska swoją pełną ofertę. I nie mówię tutaj jedynie o autach, ale i np. motocyklach.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Kredyt za drogi? Szymon Hołownia znalazł chłopca do bicia
Opinie Ekonomiczne
Trusewicz: O Bondzie co wybrał Rosję
Opinie Ekonomiczne
Marek Kutarba: Okręty podwodne ważniejsze od apache'ów
Opinie Ekonomiczne
Moja propozycja dla zespołu Brzoski: prywatyzacja przez deregulację
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jak osuszyć ocean biurokracji i wyjść z cienia Ameryki
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”