Polak wciąż łasy na tanie ubrania

Na odzieżowe zakupy każda pora jest odpowiednia. Przynajmniej według producentów i dystrybutorów ubrań.

Publikacja: 31.08.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Sklep internetowy, w którym kupuję garderobę, regularnie zasypuje mnie e-mailami o promocjach. Robi się chłodniej, więc może warto kupić nowe jesienne buty? Wraca moda z lat 90., potrzebuję zatem przynajmniej T-shirtu nawiązującego do tamtego okresu.

Sklepy odzieżowe kuszą Polaków, bo nasz rynek, w przeciwieństwie do nasyconego Zachodu, jest dla nich wciąż atrakcyjny. Wszystko wskazuje na to, że będziemy się bogacić, a to będzie sprzyjać konsumpcyjnemu stylowi życia. Tym, co dodatkowo zachęca zagraniczne sieci do inwestowania w Polsce, jest także stosunkowo mała liczba masowych marek. Wiedzą, że wygra ta, która szybciej zdobędzie u nas swój silny przyczółek.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego