Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak wciąż łasy na tanie ubrania

Na odzieżowe zakupy każda pora jest odpowiednia. Przynajmniej według producentów i dystrybutorów ubrań.

Publikacja: 31.08.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Sklep internetowy, w którym kupuję garderobę, regularnie zasypuje mnie e-mailami o promocjach. Robi się chłodniej, więc może warto kupić nowe jesienne buty? Wraca moda z lat 90., potrzebuję zatem przynajmniej T-shirtu nawiązującego do tamtego okresu.

Sklepy odzieżowe kuszą Polaków, bo nasz rynek, w przeciwieństwie do nasyconego Zachodu, jest dla nich wciąż atrakcyjny. Wszystko wskazuje na to, że będziemy się bogacić, a to będzie sprzyjać konsumpcyjnemu stylowi życia. Tym, co dodatkowo zachęca zagraniczne sieci do inwestowania w Polsce, jest także stosunkowo mała liczba masowych marek. Wiedzą, że wygra ta, która szybciej zdobędzie u nas swój silny przyczółek.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama