Polak wciąż łasy na tanie ubrania

Na odzieżowe zakupy każda pora jest odpowiednia. Przynajmniej według producentów i dystrybutorów ubrań.

Publikacja: 31.08.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Sklep internetowy, w którym kupuję garderobę, regularnie zasypuje mnie e-mailami o promocjach. Robi się chłodniej, więc może warto kupić nowe jesienne buty? Wraca moda z lat 90., potrzebuję zatem przynajmniej T-shirtu nawiązującego do tamtego okresu.

Sklepy odzieżowe kuszą Polaków, bo nasz rynek, w przeciwieństwie do nasyconego Zachodu, jest dla nich wciąż atrakcyjny. Wszystko wskazuje na to, że będziemy się bogacić, a to będzie sprzyjać konsumpcyjnemu stylowi życia. Tym, co dodatkowo zachęca zagraniczne sieci do inwestowania w Polsce, jest także stosunkowo mała liczba masowych marek. Wiedzą, że wygra ta, która szybciej zdobędzie u nas swój silny przyczółek.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację