Reklama

Polak wciąż łasy na tanie ubrania

Na odzieżowe zakupy każda pora jest odpowiednia. Przynajmniej według producentów i dystrybutorów ubrań.

Publikacja: 31.08.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Sklep internetowy, w którym kupuję garderobę, regularnie zasypuje mnie e-mailami o promocjach. Robi się chłodniej, więc może warto kupić nowe jesienne buty? Wraca moda z lat 90., potrzebuję zatem przynajmniej T-shirtu nawiązującego do tamtego okresu.

Sklepy odzieżowe kuszą Polaków, bo nasz rynek, w przeciwieństwie do nasyconego Zachodu, jest dla nich wciąż atrakcyjny. Wszystko wskazuje na to, że będziemy się bogacić, a to będzie sprzyjać konsumpcyjnemu stylowi życia. Tym, co dodatkowo zachęca zagraniczne sieci do inwestowania w Polsce, jest także stosunkowo mała liczba masowych marek. Wiedzą, że wygra ta, która szybciej zdobędzie u nas swój silny przyczółek.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Reklama
Reklama