Reklama
Rozwiń
Reklama

Zwiększymy udział przychodów abonamentowych

Ten rok będzie dla grupy rekordowy pod względem przychodów - mówi Paweł Witkiewicz, prezesem CUBE.ITG.

Publikacja: 26.10.2015 21:00

Zwiększymy udział przychodów abonamentowych

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski Krzysztof Skłodowski

Rz: Walne Zgromadzenie spółki zgodziło się, by zarząd dokonał skupu akcji własnych. Dlaczego zdecydowaliście się na taki ruch?

Mamy odczucie, że obecny kurs spółki nie odzwierciedla jej wyników i potencjału. To się uwidoczniło zwłaszcza po transakcji przejęcia ITMED. Skup akcji ma uświadomić akcjonariuszom i potencjalnym inwestorom, że spółka posiada stabilne podstawy finansowe. Prawdą jest, że wykazujemy sezonowość finansową. Zawsze II półrocze było dla nas lepsze. Ale skonsolidowane wyniki I półrocza 2015 r. pokazały, że dążymy do tego, by rentowność wykazywać we wszystkich kwartałach. Stąd strategia przyjęta przez grupę: przejęcie udziałów w ITMED, pójście w rozwiązania chmurowe i SaaS (dystrybucja oprogramowania za pośrednictwem Internetu – red.). Ma ona na celu zwiększenie udziałów przychodów abonamentowych, czyli stałych, co miesięcznych opłat, w wynikach spółki. To ograniczy sezonowość wyników i spłaszczy krzywą przychodów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama