Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.12.2015 21:30 Publikacja: 06.12.2015 21:13
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Po raz pierwszy w historii wpływy z reklamy internetowej przewyższą segment telewizyjny. Z perspektywy użytkownika to w sumie żadna informacja, ponieważ już teraz widać mocny wzrost aktywności reklamowej w sieci. Reklamy wyskakują, gdzie tylko mogą, i każdy, kto narzeka na nachalność reklamy telewizyjnej, w starciu z banerami zasłaniającymi cały ekran odkrywa w sobie nowe pokłady zdenerwowania.
Ale w branży to zmiana fundamentalna, ponieważ telewizja była królową reklamy i właśnie pod ten kanał krojone były kampanie. Priorytet internetu oznacza nowe wyzwania, ponieważ ten segment jest znacznie bardziej rozdrobniony, a poszczególne serwisy miewają zupełnie inne grupy docelowe. Dochodzą też segmenty kuriozalne i typowe tylko dla sieci, z blogerami, zwłaszcza szumnie nazywanymi modowymi, na czele. Słono sobie liczą za jakąkolwiek promocję, a według przynajmniej części marek odzieżowych mają ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe promowanych produktów.
Przy zachodzących w Polsce zmianach pokoleniowych i ekonomicznych gastronomia jest wręcz skazana na sukces, choc...
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas