Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.12.2015 21:30 Publikacja: 06.12.2015 21:13
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Po raz pierwszy w historii wpływy z reklamy internetowej przewyższą segment telewizyjny. Z perspektywy użytkownika to w sumie żadna informacja, ponieważ już teraz widać mocny wzrost aktywności reklamowej w sieci. Reklamy wyskakują, gdzie tylko mogą, i każdy, kto narzeka na nachalność reklamy telewizyjnej, w starciu z banerami zasłaniającymi cały ekran odkrywa w sobie nowe pokłady zdenerwowania.
Ale w branży to zmiana fundamentalna, ponieważ telewizja była królową reklamy i właśnie pod ten kanał krojone były kampanie. Priorytet internetu oznacza nowe wyzwania, ponieważ ten segment jest znacznie bardziej rozdrobniony, a poszczególne serwisy miewają zupełnie inne grupy docelowe. Dochodzą też segmenty kuriozalne i typowe tylko dla sieci, z blogerami, zwłaszcza szumnie nazywanymi modowymi, na czele. Słono sobie liczą za jakąkolwiek promocję, a według przynajmniej części marek odzieżowych mają ogromny wpływ na wyniki sprzedażowe promowanych produktów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rozmowy pokojowe dotyczące Ukrainy z polskiego punktu widzenia niosą jedną kluczową wiadomość. Musimy się zbroić...
Warto dyskutować na temat polskiego kapitału w Polsce i tego, jak w inteligentny sposób, bez popadania w przesad...
Moja ogólna ocena rządowej Koncepcji Rozwoju Kraju 2050 jest wysoka, ale dlaczego nie zapewniono w niej należyte...
Pakiet gospodarczych propozycji Karola Nawrockiego wygląda na atrakcyjny, ale jest nierealny. Nie dość, że ich r...
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas