Bank Pocztowy z własną aplikacją mobilną

Bank Pocztowy zmienia się dla klientów - mówi Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Aktualizacja: 25.12.2015 10:13 Publikacja: 25.12.2015 08:51

Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Foto: materiały prasowe

Do tej pory Bank Pocztowy był jednym z niewielu w Polsce, które nie miały własnej aplikacji mobilnej. Kiedy się to zmieni?

Już za parę miesięcy. Przygotowujemy się do uruchomienia nowego rozwiązania mobilnego, pod nową marką enveloBank w ramach Banku Pocztowego. To będzie coś więcej niż bankowość mobilna – nasz pierwszy krok na drodze zbudowania unikalnego ekosystemu partnerów i usług dodanych do oferty produktów bankowych. Projekt wdrożymy w połowie 2016 roku, mamy już bazową wersję aplikacji, której testy chcielibyśmy rozpocząć na przełomie stycznia i lutego oraz zaprosić do nich potencjalnych klientów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. Struktury stadne w korporacjach
Opinie Ekonomiczne
Ukraina po 3,5 roku wojny: wiatr wieje w oczy, pomoc wygasa, a planu B brak
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Panika nad wyschniętą kałużą
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Jak zasypać Rów Mariański deficytu finansów publicznych w Polsce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama