Bank Pocztowy z własną aplikacją mobilną

Bank Pocztowy zmienia się dla klientów - mówi Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Aktualizacja: 25.12.2015 10:13 Publikacja: 25.12.2015 08:51

Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego

Foto: materiały prasowe

Do tej pory Bank Pocztowy był jednym z niewielu w Polsce, które nie miały własnej aplikacji mobilnej. Kiedy się to zmieni?

Już za parę miesięcy. Przygotowujemy się do uruchomienia nowego rozwiązania mobilnego, pod nową marką enveloBank w ramach Banku Pocztowego. To będzie coś więcej niż bankowość mobilna – nasz pierwszy krok na drodze zbudowania unikalnego ekosystemu partnerów i usług dodanych do oferty produktów bankowych. Projekt wdrożymy w połowie 2016 roku, mamy już bazową wersję aplikacji, której testy chcielibyśmy rozpocząć na przełomie stycznia i lutego oraz zaprosić do nich potencjalnych klientów.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację