Aktualizacja: 20.01.2016 21:00 Publikacja: 20.01.2016 21:00
Foto: Archiwum
W zamierzeniach pomysłodawców ma też dać wytchnienie pracownikom super- i hipermarketów, sprzyjać rozwojowi życia rodzinnego i pozwolić na święcenie dnia świętego, co – tak po ludzku – rozumiem. Ale ostrzegam, że pomysł obróci się przeciwko jego potencjalnym beneficjentom.
Po pierwsze, skracając tydzień handlowy o jedną siódmą i tracąc przychody, wielkie sklepy będą proporcjonalnie ciąć koszty. A to oznacza spore zwolnienia pracowników.
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Luka płacowa jest większa, niż wskazują często przytaczane dane. Po uwzględnieniu wykształcenia, stażu pracy i z...
Gazprom znalazł drogę powrotu do Unii Europejskiej - próbuje tam wjechać na plecach amerykańskiego biznesu. Tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas