Reklama

Patriotyzm przeliczany na pieniądze

Patriotyzm staje się modny. Polacy są coraz bardziej dumni z polskich sportowców (nawet gdy walczą w barwach Niemiec).

Publikacja: 07.02.2016 21:00

Paweł Jabłoński

Paweł Jabłoński

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Popularne jest chwalenie się polskimi osiągnięciami gospodarczymi. Firmy polskie coraz częściej informują, jak wysokie zapłaciły w kraju podatki. Politycy używają słowo „Polska" w co drugim zdaniu.

To są jednak tylko słowa. Dla gospodarki ważne są zachowania konsumentów, wśród których zachodzą rewolucyjne zmiany. Jeszcze kilkanaście lat temu informacja, że dany produkt został w wyprodukowany w Polsce (czyli przez Polaków), była dla niego obciążeniem.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Donald Trump: Narcyz, Herostrates 21. wieku
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów Drogowych
Opinie Ekonomiczne
Polscy przedsiębiorcy apelują o państwową pomoc dla Barlinka po rosyjskim ataku
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Strategia szaleńca?
Reklama
Reklama