Reklama
Rozwiń
Reklama

Patriotyzm przeliczany na pieniądze

Patriotyzm staje się modny. Polacy są coraz bardziej dumni z polskich sportowców (nawet gdy walczą w barwach Niemiec).

Publikacja: 07.02.2016 21:00

Paweł Jabłoński

Paweł Jabłoński

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Popularne jest chwalenie się polskimi osiągnięciami gospodarczymi. Firmy polskie coraz częściej informują, jak wysokie zapłaciły w kraju podatki. Politycy używają słowo „Polska" w co drugim zdaniu.

To są jednak tylko słowa. Dla gospodarki ważne są zachowania konsumentów, wśród których zachodzą rewolucyjne zmiany. Jeszcze kilkanaście lat temu informacja, że dany produkt został w wyprodukowany w Polsce (czyli przez Polaków), była dla niego obciążeniem.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama