Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.03.2016 20:00 Publikacja: 13.03.2016 20:00
Tomasz Starzyk, Bisnode Polska
Foto: materiały prasowe
To potwierdzają twarde dane liczbowe Bisnode Polska. Na wschodzie Polski przedsiębiorcy najczęściej handlują z Rosją, Ukrainą i Białorusią. Na zachodzie i południu z Niemcami, Czechami i krajami Beneluxu. Województwa nadbałtyckie z krajami skandynawskimi, w tym głównie z Norwegią. Co ciekawe, Polacy, szukając nowych rynków zbytu, penetrują Bliski Wschód i kraje Ameryk. Powodem jest rosnąca konkurencja w Europie. Rozpoczynając eksport, swoje działania należy podeprzeć analizą potencjału kraju. Pomocny okaże się Country Report, w którym Bisnode w imieniu eksportera szacuje ryzyko prowadzenia biznesu pod względem politycznym i gospodarczym w wybranym państwie. Pozwala to na uniknięcie rozpoczęcia działalności w kraju o niezbadanym potencjale, niestabilnej sytuacji, nieprzychylnym inwestycjom i prowadzeniu biznesu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie pamiętam, kiedy my, polscy przedsiębiorcy, mieliśmy ostatni raz poczucie, że gospodarz resortu przy Świętokr...
Mamy szansę zbudować w Polsce płynny rynek listów zastawnych. Minister finansów analizuje możliwości wsparcia ro...
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas