Reklama

Seniorzy wychodzą z cienia

Znaczną część polskiego rynku detalicznego czeka rewolucja. Rewolucja w filozofii podejścia do klienta.

Aktualizacja: 01.04.2016 14:42 Publikacja: 30.03.2016 22:00

Seniorzy wychodzą z cienia

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Dziś choćby w reklamach wielu produktów dominuje kult młodości. Wystarczy na chwilę włączyć telewizor czy radio, by się o tym przekonać. Do seniorów kierowane są niemal wyłącznie reklamy tzw. suplementów diety.

Jednak pierwszy raz od czasu wojny w Polsce – ale nie tylko – podobny trend od dawna rysuje się w dojrzałych społeczeństwach Zachodu – przewagę zyskiwać będą pokolenia starsze. I to one będą stanowić główną grupę zakupową. Zanim więc na rynek pracy wejdą owoce programu Rodzina 500+, przynajmniej część firm handlowych będzie musiała przeorientować swoje strategie sprzedażowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama