Seniorzy wychodzą z cienia

Znaczną część polskiego rynku detalicznego czeka rewolucja. Rewolucja w filozofii podejścia do klienta.

Aktualizacja: 01.04.2016 14:42 Publikacja: 30.03.2016 22:00

Seniorzy wychodzą z cienia

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Dziś choćby w reklamach wielu produktów dominuje kult młodości. Wystarczy na chwilę włączyć telewizor czy radio, by się o tym przekonać. Do seniorów kierowane są niemal wyłącznie reklamy tzw. suplementów diety.

Jednak pierwszy raz od czasu wojny w Polsce – ale nie tylko – podobny trend od dawna rysuje się w dojrzałych społeczeństwach Zachodu – przewagę zyskiwać będą pokolenia starsze. I to one będą stanowić główną grupę zakupową. Zanim więc na rynek pracy wejdą owoce programu Rodzina 500+, przynajmniej część firm handlowych będzie musiała przeorientować swoje strategie sprzedażowe.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: To nie są wybory prezydenckie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wojna orła ze smokiem
Opinie Ekonomiczne
Dr Mateusz Chołodecki: Czy można skutecznie regulować rynki cyfrowe