Reklama

Seniorzy wychodzą z cienia

Znaczną część polskiego rynku detalicznego czeka rewolucja. Rewolucja w filozofii podejścia do klienta.

Aktualizacja: 01.04.2016 14:42 Publikacja: 30.03.2016 22:00

Seniorzy wychodzą z cienia

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Dziś choćby w reklamach wielu produktów dominuje kult młodości. Wystarczy na chwilę włączyć telewizor czy radio, by się o tym przekonać. Do seniorów kierowane są niemal wyłącznie reklamy tzw. suplementów diety.

Jednak pierwszy raz od czasu wojny w Polsce – ale nie tylko – podobny trend od dawna rysuje się w dojrzałych społeczeństwach Zachodu – przewagę zyskiwać będą pokolenia starsze. I to one będą stanowić główną grupę zakupową. Zanim więc na rynek pracy wejdą owoce programu Rodzina 500+, przynajmniej część firm handlowych będzie musiała przeorientować swoje strategie sprzedażowe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów Drogowych
Opinie Ekonomiczne
Polscy przedsiębiorcy apelują o państwową pomoc dla Barlinka po rosyjskim ataku
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Strategia szaleńca?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Technologia atakuje. Należy się bać?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Ekonomiczne
Michał Kanownik: Z chmury korzystamy chętnie, ale bez pomysłu
Reklama
Reklama