Reklama

Postawić na kluczowych klientów

Firmy muszą być świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadała wszystkim – mówi Michael Silverstein, starszy partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Chicago .

Publikacja: 05.05.2016 22:00

Postawić na kluczowych klientów

Foto: materiały prasowe

Czy firmy są świadome jak wielkie zmiany zachodzą w zachowaniach konsumentów?

Niektóre pewnie tak, ale na pewno ta wiedza nie jest wśród firm powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadał wszystkim. Trzeba sie zdecydować do jakiej grupy docelowej chce się trafić. Nie da się zadowolić wszystkich.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama