Reklama
Rozwiń
Reklama

Postawić na kluczowych klientów

Firmy muszą być świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadała wszystkim – mówi Michael Silverstein, starszy partner i dyrektor zarządzający Boston Consulting Group w Chicago .

Publikacja: 05.05.2016 22:00

Postawić na kluczowych klientów

Foto: materiały prasowe

Czy firmy są świadome jak wielkie zmiany zachodzą w zachowaniach konsumentów?

Niektóre pewnie tak, ale na pewno ta wiedza nie jest wśród firm powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadał wszystkim. Trzeba sie zdecydować do jakiej grupy docelowej chce się trafić. Nie da się zadowolić wszystkich.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama