Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2016 22:00 Publikacja: 05.05.2016 22:00
Foto: materiały prasowe
Czy firmy są świadome jak wielkie zmiany zachodzą w zachowaniach konsumentów?
Niektóre pewnie tak, ale na pewno ta wiedza nie jest wśród firm powszechna. Tymczasem bez niej można na wejściu popełnić ogromne błędy, które uniemożliwiają marce osiągnięcie oczekiwanego sukcesu. Firmy muszą być też świadome, że nie są w stanie przygotować takiej oferty, która będzie odpowiadał wszystkim. Trzeba sie zdecydować do jakiej grupy docelowej chce się trafić. Nie da się zadowolić wszystkich.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zagrożeniem nie jest sama technologia, lecz brak gotowości instytucjonalnej i społecznej, by nią odpowiedzialnie...
Przyroda to nie portfel inwestycyjny. To żywa matryca, z której wyrasta całe życie ludzkie. Rynki, mimo swej dyn...
Nasze zobowiązanie jest jasne: zadbamy o to, by unijne przepisy przynosiły korzyści wszystkim obywatelom i przed...
W wielu miejscach turystyka stała się tak wielkim gospodarczym sukcesem, że aż przestała się wszystkim podobać.
Choć zmiany w rządzie Donalda Tuska oznaczają wielkie, budzące nadzieję zmiany resortów gospodarczych, to znalaz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas