Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy muszą wymyślać się na nowo

Korzyści wynikające z procesów cyfryzacji w naszym regionie można wycenić na 700 mld dol. Aż 80 proc. tego potencjału wciąż jednak pozostaje niewykorzystane – mówi wiceprezes Cisco na Europę Środkową i Wschodnią Michael Ganser.

Publikacja: 05.05.2016 22:00

Firmy muszą wymyślać się na nowo

Foto: materiały prasowe

Rz: Choć Polska jest w czołówce krajów, które najszybciej przeprowadzają procesy cyfryzacyjne, to wciąż ich zaawansowanie pozostawia wiele do życzenia. Dlaczego?

Michael Ganser: Każde państwo i każdą firmę czeka proces przejścia z ery informacji do ery cyfryzacji. Większość tych podmiotów rozumie to i wie, że oznacza to duże zmiany. Z drugiej strony obserwujemy, że tylko jedna na cztery firmy ma obecnie gotowy plan cyfryzacji swojego biznesu. Większość rządów również nie ma takiego planu. Są liderzy, tacy jak Francja, Niemcy czy W. Brytania, dla których cyfryzacja jest jednym z priorytetów polityki gospodarczej. Swoje działania zazwyczaj zaczynają od inwestycji w edukację. My też to robimy. W Polsce – w ramach Cisco Networking Academy – przeszkoliliśmy 100 tys. osób.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama