Reklama

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

W Iranie po zniesieniu sankcji jest tam potencjał - mówi Bartosz Strutyński, kierownik biura zarządu ds. prawnych w firmie Krynica Vitamin.

Publikacja: 08.06.2016 20:14

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Rz: Gdzie wysyłacie wasze produkty?

Bartosz Strutyński: Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na kilka kontynentów. Muszę jednak przyznać, że nie jesteśmy jeszcze obecni w Australii i bezpośrednio pod własną marką w Stanach Zjednoczonych, choć mamy klientów, którzy u nas produkują, i wiemy, że ich produkty trafiają na rynki północnoamerykańskie. Jesteśmy specyficzną, niszową branżą. Nasza działalność polega m.in. na usłudze rozlewów produktów, w tym napojów izotonicznych i energetycznych. Specjalizujemy się w produkcji napojów dla marek własnych oraz usługowym rozlewie dla właścicieli brandów.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama