Reklama

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

W Iranie po zniesieniu sankcji jest tam potencjał - mówi Bartosz Strutyński, kierownik biura zarządu ds. prawnych w firmie Krynica Vitamin.

Publikacja: 08.06.2016 20:14

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Rz: Gdzie wysyłacie wasze produkty?

Bartosz Strutyński: Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na kilka kontynentów. Muszę jednak przyznać, że nie jesteśmy jeszcze obecni w Australii i bezpośrednio pod własną marką w Stanach Zjednoczonych, choć mamy klientów, którzy u nas produkują, i wiemy, że ich produkty trafiają na rynki północnoamerykańskie. Jesteśmy specyficzną, niszową branżą. Nasza działalność polega m.in. na usłudze rozlewów produktów, w tym napojów izotonicznych i energetycznych. Specjalizujemy się w produkcji napojów dla marek własnych oraz usługowym rozlewie dla właścicieli brandów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aktywistki klimatyczne: Przestańmy hamować, zacznijmy inwestować w silny polski przemysł
Opinie Ekonomiczne
Dyrektywa o cyberbezpieczeństwie: idziemy znacznie dalej na tle Europy
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Pod wodą, czyli jak podejść do nierównowagi fiskalnej
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Magiczne 60 procent
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Kubisiak: Kręta ścieżka rewolucji AI
Reklama
Reklama