Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

W Iranie po zniesieniu sankcji jest tam potencjał - mówi Bartosz Strutyński, kierownik biura zarządu ds. prawnych w firmie Krynica Vitamin.

Publikacja: 08.06.2016 20:14

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Rz: Gdzie wysyłacie wasze produkty?

Bartosz Strutyński: Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na kilka kontynentów. Muszę jednak przyznać, że nie jesteśmy jeszcze obecni w Australii i bezpośrednio pod własną marką w Stanach Zjednoczonych, choć mamy klientów, którzy u nas produkują, i wiemy, że ich produkty trafiają na rynki północnoamerykańskie. Jesteśmy specyficzną, niszową branżą. Nasza działalność polega m.in. na usłudze rozlewów produktów, w tym napojów izotonicznych i energetycznych. Specjalizujemy się w produkcji napojów dla marek własnych oraz usługowym rozlewie dla właścicieli brandów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama