Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

W Iranie po zniesieniu sankcji jest tam potencjał - mówi Bartosz Strutyński, kierownik biura zarządu ds. prawnych w firmie Krynica Vitamin.

Publikacja: 08.06.2016 20:14

Bartosz Strutyński, Krynica Vitamin: Perspektywiczne rynki bliskowschodnie

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Rz: Gdzie wysyłacie wasze produkty?

Bartosz Strutyński: Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na kilka kontynentów. Muszę jednak przyznać, że nie jesteśmy jeszcze obecni w Australii i bezpośrednio pod własną marką w Stanach Zjednoczonych, choć mamy klientów, którzy u nas produkują, i wiemy, że ich produkty trafiają na rynki północnoamerykańskie. Jesteśmy specyficzną, niszową branżą. Nasza działalność polega m.in. na usłudze rozlewów produktów, w tym napojów izotonicznych i energetycznych. Specjalizujemy się w produkcji napojów dla marek własnych oraz usługowym rozlewie dla właścicieli brandów.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody