Nowy wymiar klasy premium

Klienci, którzy kupowali kiedyś duże, drogie auta, coraz częściej szukają mniejszych kompaktów, a także aut z niewielkimi, oszczędnymi silnikami – mówi prezes Infiniti Motor Company i wiceprezes Nissana.

Publikacja: 30.10.2016 20:27

Nowy wymiar klasy premium

Foto: materiały prasowe

Rz: Podczas salonu samochodowego w Paryżu Infiniti po raz pierwszy wystawiał nie tylko nowy model auta, ale i silnik. Czy pokazując auto koncepcyjne QX Sport Inspiration i silnik VC Turbo, wskazujecie kierunek, w którym teraz marka chce się rozwijać?

Roland Krueger: Pokazaliśmy właśnie nowe możliwości Infiniti. Oczywiście mamy jeszcze Q30 i QX30, które doskonale się sprzedają, chociażby w Polsce. Muszę przyznać, że jest to także zasługa naszych polskich partnerów z PGD Polska, od których innowacyjności w podejściu do rynku uczą się nasi dilerzy z innych krajów. Natomiast Polska jest dla nas już czwartym rynkiem w Europie. A dzięki serii 30 byliśmy w stanie powiększyć docelową grupę klientów. W ten sposób będziemy w stanie realizować swoje plany sprzedażowe i co roku sprzedaż rośnie w tempie dwucyfrowym. Teraz planujemy zwiększenie oferty SUV-ów i crossoverów, które powinny zwiększyć grupę naszych docelowych klientów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?
Opinie Ekonomiczne
Prezydentura Nawrockiego będzie osłabiać giełdę i złotego, podbijać koszt długu
Opinie Ekonomiczne
Cieślak-Wróblewska: Finanse publiczne to temat tabu, którego nie możemy dłużej unikać