Reklama

Jak przekuć wyzwania w szanse

Jak na trudnym rynku skutecznie docierać do kandydatów do pracy? Co i jak robić, by mieć pracowników przygotowanych do dzisiejszych, ale i przyszłych potrzeb?

Publikacja: 24.10.2019 21:00

Pracodawcy – uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” zastanawiali się, na jakie nowe wyzwania związane z

Pracodawcy – uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej” zastanawiali się, na jakie nowe wyzwania związane z HR i kadrami firmy powinny się teraz przygotowywać i jak zabiegać o zatrzymanie dobrych pracowników na długie lata

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Zatrudniamy w Polsce 25 tys. osób. Oferujemy pracownikom McDonald's elastyczne godziny zatrudnienia, przyjazną atmosferę, możliwość pracy w różnorodnym, otwartym środowisku i możliwości rozwoju. W naszych restauracjach każdy może być sobą, ramię w ramię pracują ludzie młodzi z osobami 50+ – stwierdziła Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. relacji korporacyjnych McDonald's Polska.

Jej zdaniem firma proponuje wiele możliwości rozwoju. Można szybko awansować, jest dużo młodych menedżerów, najmłodszy kierownik restauracji ma 22 lata. McDonald's umożliwia nabywanie kompetencji pożądanych na rynku pracy, chodzi przede wszystkim o tzw. kompetencje miękkie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama